Maio 27, 2007

Municipais´07

Escrutado o 100%
2007.jpg
CandidaturasVotosConcelleiros
PSdeG-PSOE3.18644,95%8
BNG3.07743,41%8
PP6719,47%1
Total votantes7.13568,52%
Abstención3.27831,48%
Votos nulos470,66%
Votos en branco1542,16%

Votacións no Colexio da Magdalena:

Mesa 1A: 97 BNG, 136 PSOE, 37 PP, 8 en branco, 2 nulos
Mesa 1B: 109 BNG, 121 PSOE, 27 PP, 8 en branco, 0 nulos

Mesa 2A: 244 BNG, 304 PSOE, 66 PP, 12 en branco, 9 nulos
Mesa 2B: 216 BNG, 293 PSOE, 65 PP, 12 en branco, 8 nulos

Mesa 3A: 243 BNG, 286 PSOE, 48 PP, 14 en branco, 4 nulos
Mesa 3B: 285 BNG,209 PSOE, 54 PP, 13 en branco, 5 nulos

Mesa 4A: 286 BNG, 277 PSOE, 52 PP, 18 en branco, 5 nulos
Mesa 4B: 248 BNG, 246 PSOE, 61 PP, 13 en branco, 4 nulos

Mesa 5A: 142 BNG, 133 PSOE, 24 PP, 9 en branco, 4 nulos
Mesa 5B: 143 BNG, 155 PSOE, 31 PP, 9 en branco, 2 nulos

Mesa 6A: 220 BNG, 249 PSOE, 45 PP, 10 en branco, 2 nulos
Mesa 6B: 186 BNG, 199 PSOE, 43 PP, 10 en branco, 1 nulos

Mesa 7: 303 BNG, 287 PSOE, 49 PP, 11 en branco, 0 nulos

Votacións en Ribadeume 8A: 149 BNG, 89 PSOE, 30 PP, 3 en branco, 0 nulos
Votacións en Goente 8B: 117 BNG, 119 PSOE, 24 PP, 4 en branco, 0 nulos
Votacións en Saa 8C: 89 BNG , 83 PSOE, 15 PP, 0 en branco, 1 nulo

anteriores.jpg

Publicado por redaccion -- Maio 27, 2007 8:00 PM


Comentarios

forza pp

Publicado por : eu -- Maio 27, 2007 8:42 PM

Abaixo Vitolo

Publicado por : eumesmo -- Maio 27, 2007 9:25 PM

Noraboa unha vez máis pola rapidez da información!
Im-precionante

Publicado por : jatomiau -- Maio 27, 2007 9:47 PM

noraboa o psoe,gran subida, e ainda que non estou de acordo con todalas cousas que fixo o bng, recoñezo que fun votante deles, mais que nada por falla de opcions politicas. Agora empeza o que en parte me gusta, que e ver como resolve o novo goberno o tema do concello, si o dos traballadores, porque hai que ver se agora se segue falando igual que antes, e ver se se lles concede todo o que piden (estarian tolos se o fan). Agora veranse moitas cousas. E con moito respeto cara os votantes do pp, alegrome que ainda teñamos un par de dedos de frente. Ogalla que o novo governo sexa bon, o tempo dira.

Publicado por : eunonsonfacha -- Maio 27, 2007 10:18 PM

noraboa o psoe,gran subida, e ainda que non estou de acordo con todalas cousas que fixo o bng, recoñezo que fun votante deles, mais que nada por falla de opcions politicas. Agora empeza o que en parte me gusta, que e ver como resolve o novo goberno o tema do concello, si o dos traballadores, porque hai que ver se agora se segue falando igual que antes, e ver se se lles concede todo o que piden (estarian tolos se o fan). Agora veranse moitas cousas. E con moito respeto cara os votantes do pp, alegrome que ainda teñamos un par de dedos de frente. Ogalla que o novo governo sexa bon, o tempo dira.

Publicado por : eunonsonfacha -- Maio 27, 2007 10:23 PM

Grande sorpresa, o psoe rebaña os votos do pp (debacle) e os votos de amigos de as pontes e gaña as eleccions.
o mais normal e que o psoe goberne en solitario con acordos puntuais.
precisase unha lexislatura interesante, vamos a ver se Valentin vendia fume ou realmente e capaz de sacar o concello adiante.

Publicado por : Fermin -- Maio 27, 2007 10:51 PM

Te olvidaches Fermin dos votos que lle daban a maioría ó bng.

Publicado por : astur -- Maio 28, 2007 2:46 AM

Unha pregunta:¿Alguen sabe se os votos por correo e os da "emigracion" poden variar algo?

Publicado por : shinigami -- Maio 28, 2007 9:15 AM

Espéro que dentro de 4 anos,se vexan moitas melloras neste pobo,As pontes mereceo...Tamen espéro ver menos SOBERBIA por parte da xente do BNG,que ultimamente andaban moi altivos,penso que lles veu moi ben este aviso...un saudo AMIGUS e gracias unha vez mais por ternos informados.

Publicado por : AntiBNG -- Maio 28, 2007 9:31 AM

Noraboa ó PSOE. Pero penso q neste pobo a xente dálle igual como vaian as cousas. Castigan a quen non goberna e ós que gobernan só lles quitan un, despois de ver todo o q se veu. En fin, teremos o q merecemos, en referencia a q o BNG só perdeu un concelleiro despois de todo o q fixo. Menos mal q estamos nunha democracia. Saúdos.

Publicado por : Nacho -- Maio 28, 2007 10:03 AM

os votos da emigracion, xa entraron onte no reconto da mesa 1-A, es os de correo en cada mesa correspondente o final da xornada. por tanto todo decidido

Publicado por : andres -- Maio 28, 2007 11:06 AM

Graciñas andres

Publicado por : shinigami -- Maio 28, 2007 11:29 AM

O tempo vai poñer a cada un no seu sitio, ós que tanto critican a labor do bng nestas últimas lexislaturas so dicirlles que non di moito á sua favor que gañe o PSOE en parte a conta de antigos votantes de Amigos das Pontes, porque se mal non recordo, ¿non foron eles os que deixaron este concello cun deficit dunha considerable cantía? ¿E quen pensades que saneou as contas do concello? ¿Pepita la cantora? Pois non, foi o BNG, mira ti por donde.

Publicado por : Rouso -- Maio 28, 2007 12:25 PM

Si, e ben saneadas. Saneounas o outro día o Sr. Xaime Castro carretando nelas para a queima nun furgón. Así sanea calquera. S2

Publicado por : Nacho -- Maio 28, 2007 1:17 PM

efectivamente se levaron do concello un cargamento de papeles metidos nunha furgoneta, eu si son valentin non entro no concello sin facer unha auditoria en forma e si algen ten que ir a carcel que vaia, o povo das pontes necesitao e ademais se lle deve que salgan as contas a luz publica, valentin por favor dille a este pobo a verdade non entres no concello sin mais, que todo o povo sepa o estado economico do concello

Publicado por : po rfin -- Maio 28, 2007 2:01 PM

Espero que se fagan todas as auditoría necesarias, e se existe alguna irregularidade que o pague quen o teña que pagar, así que espero que o novo goberno se encargue diso e que a xustiza tome as resolucións oportunas en caso de que proceda. Agora ben, machacando cabezas non se vai a ningunha parte rfin.

Publicado por : Correcto -- Maio 28, 2007 3:23 PM

O q matou ó bloque foi q non relevou a vitolo

Publicado por : outro mais -- Maio 28, 2007 4:55 PM

¿É non creedes que dende Santiago impoñeran o goberno compartido como solución?
Repartense os concellais e xa está.
Pode ser que Vitolo e Valentín non se den posto de acordo, pero Touriño é Quintana igual nos metén como condición nunha carambola a tres bandas.

Publicado por : Imposición -- Maio 28, 2007 8:39 PM

Boas noites a todos, entendo que o novo goberno non necesita apoios de ninguna clase, o psoe poder gobernar perfectamente en minoria sempre e cando o pp non lle de o voto de constitucion o bng que non creo que o faga despois de perder como perdeu estas eleccions por derrota muy notoria, efectivamente hay un empate tecnico en concellais pero a lista mais votada e a mais votada, entendo que o psoe tendo como ten as institucions da sua man poida que de un bon goberno para as pontes, porque analicemos o pp vai votar en contra das cousas que sexan boas para as pontes ? non verdad, pois entonces e coma si o psoe tivera a maioria pois o voto do alcalde vale por dous e decida en caso de empate, eu non votei porque levo fora das pontes unhos dias e nin por correo puiden votar, pero creo que se acabou a crispacion e os enfrentamentos entre veciños y eso e bon, intentemos recuperar a concordai e o saber estar que todos somos veciños ainda que eses nacionalistas acerrimos non o vexan de este modo, pero creo que son unha minoria e si entre todos os apartamos e lles damos de lado este pobo volvera os anos oitenta

Publicado por : astracan -- Maio 28, 2007 10:51 PM

O q matou ao bloque foi a cantidade de merda q levaba nas listas, a parafernalia q tanto se adicaron a publicar do q facía Aquilino e q eles mesmos continuaron a facer pero moito peor. Así lles foi. Sorte a Valentín.

Publicado por : Nancho -- Maio 29, 2007 5:54 PM

Se Amigos de As Pontes houbese presentado candidatura ,inda co BNG tiña perdida a maioria absoluta,o PSOE non pasaría mais ala dos catro concellais,un mais o un menos que os Amigos pois a perda de votos dun PP fora do poder e sin arraigo nas Pontes era un feito claro.
Nestas eleccios o analese e sinxelo,temos un perdedor que morre politicamente Victor Guerreiro, e un gañador que sigue sendo e consolídase coma lider intelectual da dreita:Aquilino.

Publicado por : Poboado da Magdalena -- Maio 30, 2007 7:16 PM

O que gañou as eleccions munidipais do ano 2007 foi o pobo das pontes, agora entre todos os votantes que votaron PSOe temos que apoiar a Valentin,polo menos ten algo muy muy bon, " as mans limpas " eso xa o di todo, de momento non roubou nada no concello, o BNG roubou os rapaces das pontes o traballo e as ganas de vivir nas pontes, a parte de 2700 millons de pesetas que non tardaran en salir a palestra a ver donde estan , quizas en alguns bolsillos ?

Publicado por : HOT -- Maio 31, 2007 3:43 PM

eladio pico, dironche cun pico os teus. Manel ia muy ledo o dia das eleccios, fixo o que lle dixo aquili, o igual cos de amigos, pois os favores ai que pagalos, ainda que sexa rindose de ti. Dalles ti polo cù , apoia o bng, e manda a merda o pp, por terte de mono de feira.

Publicado por : achis -- Maio 31, 2007 8:46 PM

jajajajajaj este achis pinchase a vena con maionesa, mira que lledades voltas as eleccions do domingo, ahora resulta que aquilio tamen comprou a corgos jajajajaja cando fai o odio e a envexa, pero achis como podes ser tan burro home, ti crees que juan pico esta tolo, crees de verdade que vai ir en contra do que o pobo das pontes elixiu o domingo ? solo vos falta decir que aquilino tamen comprou a PSOE, Terra galega e PP en fene, jajajajajaja ali o BNG perdeu 2000 votos claro a estratexia de aquilino tamen chegou ali, señores do BNG asuman ustedes os resultados, e si non vos gustan tedes outra opcion, marchade do pobo e vadevos a vivir a allariz que ali si goberna o BNG

Publicado por : alaaaa -- Maio 31, 2007 11:59 PM

Juan Pico deixa de ser o mono de feira do PP e votalle a BNG .......................... asi seras o mono de Feira deles ............. Juan Pico renuncia o teu escaño, ten un pouco de etica, fuches o peor candidato da historia das pontes, si tiveras algo de dignidade abandoarias a politica municipal, recapacita, si en lugar de ti fose margarita de candidata oxe teriades dous concellais, ti eres o unico responsabel do desastre do PP, os teus votantes non confiaron en ti e debes abandoar a politica, se intelixente home, non estes entre dous frentes de potencia, vante queimar dende o BNG s non os apoias e si os apoias o pobo votaraseche encima

Publicado por : pepe -- Xuño 1, 2007 12:07 AM

Son dos que penso co final escomenzando por Vitolo,pasando por Valentin e termiñando no pobre Pico,fuchedes todos un pouco monos de feira de Aquilino que e o que soupo sempre mover os fios nas Pontes.

Publicado por : ferreiro -- Xuño 1, 2007 7:58 PM

non te enteras, en realidade aquilino colocou a zapatero ó frente do psoe, presentoulle bush a aznar sabendo que se produciría o frechazo que rematou na foto das azores, todo para propiciar a caida do pp e o ascenso ó poder de zapatero, o cal apoiaria a touriño i este á sua vez á candidatura de valentín

Publicado por : astur -- Xuño 2, 2007 12:41 AM

Do mais non sei,pero de que colocou a Valentin estoucho por asegurar, e sicais o final e bon pra As Pontes,xa ves ,o Vitolo non pintaba nada xa na politica do pobo.

Publicado por : ferreiro -- Xuño 2, 2007 12:59 PM

O curioso ferreiro e que Vitolo estaba na política sin exito ningún xa a principios dos oitenta e precisamente foiu a metedura de pata de Aquilino,daquela apoiando un PP con sete concellais na mocion de censura o que fixo, primeiro,cun home coma Vicentito(singular cando menos) fora Alcalde das Pontes e que Victor Guerreiro e con el o BNG tivera exito nas elecios do 99 e 2003.Mira ti por donde e certo o que dis e que eu ampliaría do xeito seguinte:nos últimos vinte anos o foi alcalde Aquilino ou dunha u outra maneira fixo que outros(por enriba das suas condicións e actuacios políticas persoais o de partido) o foran.
Non deixa de ser un dato de interes na historia da politica recente do noso pobo.

Publicado por : Esteban -- Xuño 2, 2007 9:23 PM

De verdade..., sen acritude:
Centro de saúde mental: 981336631

Publicado por : astur -- Xuño 3, 2007 7:44 AM

Si o si,sen acritude,a politica e un pouco de locos mais eche o que hay inda que poloque se ve non che guste.Dalle pulo e vitamiñas o teu alcalde ca se non o colle os seus mesmos o votan en un par de anos cas fotos do Zapateiro e Touriño pegadas no cu.

Publicado por : ferreiro -- Xuño 3, 2007 5:56 PM

Epa, non se trata de estardes tolos, senon de que semella que padecedes de paranoia ou que vos pon Aquilino.
Non me cae de sorpresa que argalledes semellantes trapalladas, cun barniz de "análise política" para tentar de confundir á xente, pero que as chegedes a crer... por iso vos deixo o tfono de saude mental do Sergas, ó que non fai falta estar tolo para acudir.

É que non vos enterades de nada.
Deixade a Aquilino en paz dunha vez, que este sí que deixou a política, e mirade pa adiante.
Por outra parte supoño que por "teu alcalde" quererás dicir "noso alcalde", ou é que non estas empadroado nas Pontes?
Ademais de momento o alcalde das Pontes é Vitolo, e deixar a ver que pasa no pleno de constitución...

E eso que dis de que se non ara acabarán por botalo, vaia novidade, ahora sí que me sacache dunha dúbida. Eche o que hai en todos os partidos cando unha persoa xa non vale outro para o sitio e punto, non lles treme o pulso non.
Absolutamente independente de quen figure entre as súas amizades.
¿Non sería algo así o que lles pasaría ós anteriores, que tiñan o partido vendido.


Publicado por : astur -- Xuño 3, 2007 9:17 PM

e falando de conspiracións, rebáteme esta:
O BNG, é decir o concepto de Bloque como coalición frontista plural en realidade non existe, é unha entelequia.
En realidade trátase dunha estratexia da UPG para anular ou controlar todo potencial adversario nacionalista ou galeguista no panorama político galego.
Así todas as forzas nacionalistas e galegistas, co seu traballo ás costas, a sua historia, experiencia, xente, e os seus votantes acaban literalmente desaparecendo absorvidas, disoltas, desdibuxadas nun maremágnum político para beneficio da UPG que é quen controla o tinglado.

Publicado por : astur -- Xuño 3, 2007 11:56 PM
Engade un comentario






Lembrar información?





* Tarda un pedaciño en publicar, así que tómao con calma ;-)

Lembre que ao colocar un comentario nesta páxina, vostede está aceptando que os seus datos queden rexistrados nunha base de datos da Asociación Informática Amigus, sen outra finalidade que o seu almacenamento, e asume a súa responsabilidade polo que diga no mesmo.



Axenda Cultural Outono 08 - As Pontes

Agroalimentaria do Eume

SOS Círculo Lítico da Mourela

Rueiro As Pontes

Fotos das Pontes

Os Sons da Vila - As Pontes

Deporte - As Pontes
Novas Recentes
Arquivos
- Outubro 2008 (38)
- Setembro 2008 (174)
- Agosto 2008 (103)
- Xullo 2008 (166)
- Xuño 2008 (140)
- Maio 2008 (121)
- Abril 2008 (149)
- Marzo 2008 (137)
- Febreiro 2008 (153)
- Xaneiro 2008 (164)
- Decembro 2007 (158)
- Novembro 2007 (196)
- Outubro 2007 (216)
- Setembro 2007 (133)
- Agosto 2007 (133)
- Xullo 2007 (131)
- Xuño 2007 (167)
- Maio 2007 (178)
- Abril 2007 (142)
- Marzo 2007 (169)
- Febreiro 2007 (139)
- Xaneiro 2007 (132)
- Decembro 2006 (114)
- Novembro 2006 (123)
- Outubro 2006 (138)
- Setembro 2006 (140)
- Agosto 2006 (126)
- Xullo 2006 (144)
- Xuño 2006 (131)
- Maio 2006 (140)
- Abril 2006 (123)
- Marzo 2006 (168)
- Febreiro 2006 (149)
- Xaneiro 2006 (165)
- Decembro 2005 (124)
- Novembro 2005 (149)
- Outubro 2005 (200)
- Setembro 2005 (161)
- Agosto 2005 (150)
- Xullo 2005 (161)
- Xuño 2005 (154)
- Maio 2005 (158)
- Abril 2005 (169)
- Marzo 2005 (162)
- Febreiro 2005 (184)
- Xaneiro 2005 (181)
- Decembro 2004 (137)
- Novembro 2004 (134)
- Outubro 2004 (186)
- Setembro 2004 (217)
- Agosto 2004 (191)
- Xullo 2004 (236)
- Xuño 2004 (205)
- Maio 2004 (160)
- Abril 2004 (128)
- Marzo 2004 (107)
- Febreiro 2004 (100)
- Xaneiro 2004 (111)
- Decembro 2003 (128)
- Novembro 2003 (164)
- Outubro 2003 (193)
- Setembro 2003 (207)
- Agosto 2003 (171)
- Xullo 2003 (53)
Outubro 2008
D L M M X VS
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31