¿Lume no noso PC?

La verdad, hace un tiempo lo hubiera descartado casi por completo, pero tras haber visto noticias sobre monitores que pueden incendiarse, procesadores fundidos y que alcanzan 370 grados en pocos segundos al ser retirado el disipador (incluso hay un vídeo), me lo he tomado más en serio. Cualquiera de nosotros corre el riesgo de que en un determinado momento se pare el ventilador del procesador o que incluso se desprenda un disipador mal colocado… ¿Qué medidas se pueden tomar? Quizá desde la BIOS del propio PC exista una opción para apagar la máquina al sobrepasar una determinada temperatura. También se podría programar un pequeño script para cron que se ejecutase cada pocos minutos y que comprobase la temperatura mediante algún programa como lm-sensors y que efectuase un apagado al superarse determinados grados. Sin embargo, todo esto de nada sirve si la placa no dispone de un sensor de temperatura (como es mi caso, una placa MSI para Pentium II). ¿Existe motivo real para la preocupación?»

52

Por desgracia o lume está de actualidade estos días, e últimamente, coas altas temperaturas que estamos soportando, estivenme facendo unha pregunta: ¿corro algún risco de que se inicie un incencio no meu PC se o deixo prendido cando non estou?


A verdade, fai tempo descartaríao case por completo, pero despois de ver novas sobre monitores que poden incendiarse, procesadores fundidos e que acadan 370 graos en poucos segundos ó ser retirado o disipador (incluso hai un vídeo), tomeimo máis en serio. Calquera de nos corre o risco de que nun determinado momento se pare o ventilador do procesador ou que incluso se desprenda un disipador mal colocado… ¿Qué medidas se poden tomar? Quizáis dende a BIOS do propio PC exista unha opción para apaga-la máquina ó sobrepasar unha determinada temperatura. Tamén se podería programar un pequeno script para cron que se executase cada poucos minutos e que comprobase a temperatura mediante algún programa coma lm-sensors e que efectuase un apagado ó superarse determinados graos. Sen embargo, todo isto non serve de nada se a placa non dispón dun sensor de temperatura (coma no meu caso, unha placa MSI para Pentium II). ¿Existe motivo real para a preocupación?
Fonte: barrapunto.com

Consegue en tempo real avisos de novos artigos no teu dispositivo, subscribete agora.

También podría gustarte
Comentarios