El Concello dice que Endesa dará preferencia a los vecinos de As Pontes para la cobertura de plazas

43

La Voz de Galicia. El Concello de As Pontes comunicó ayer que la empresa eléctrica Endesa «dará preferencia aos veciños da vila que conten coa formación e condicións esixidas á hora de cubrir as prazas que ten previsto ofertar proximamente a central térmica». A este acuerdo llegaron en la tarde del viernes el alcalde, Valentín González Formoso, y el consejero delegado de la firma eléctrica, Rafael Miranda.
El gobierno municipal quiere dejar claro que este criterio «non afectaría ás prazas que se puidesen destinar aos empregados das firmas auxiliares que operaron no xacemento de As Pontes».


El regidor municipal, «que lanzou esta petición de dar preferencia á contratación dos veciños do municipio para cubrir estas prazas», mostró su satisfacción y señaló que este anunció «tan positivo» demuestra «o compromiso de Endesa con As Pontes e os seus habitante».
Por último, aseguró que lo que se pretende «é que non se repita o acontecido no proceso de selección de persoal na planta de ciclos combinados onde, no seu momento, houbo críticas pola carencia de información».

Consegue en tempo real avisos de novos artigos no teu dispositivo, subscribete agora.

También podría gustarte
Comentarios