Ordenadores e Internet para los niños ponteses sin recursos donados por EDP Renováveis

Son en total una veintena de computadoras que han sido cedidas por la empresa EDP Renováveis

87

El alcalde pontés, Valentín González Formoso, quiso agradecer el gesto de la compañía eléctrica portuguesa, «unha compañía que non ten ningunha relación coas Pontes pero que aposta polo futuro dos veciños e veciñas máis novas, nun momento no que a resposabilidade social corporativa do tecido empresarial debe apostar pola solidariedade, a través de pequenas accións que permitan que ninguén quede atrás debido á crise sanitaria provocada polo COVID-19, especialmente, as persoas máis vulnerables».

En igualdad

Para la formación telemática, el ordenador solo no llega. Internet es imprescindible. Por eso, el Concello pontés repartirá además 21 puntos wifi portátiles para que los estudiantes puedan acceder «nunha situación de igualdade» al contenido formativo publicado a diario en las plataformas educativas de los diferentes centros educativos de la villa. Estas wifi, que serán costeadas por el Ayuntamiento, cuentan con una tarjeta SIM de 4GB mensuales y permitirán conexión a Internet tanto desde el ordenador como desde otros dispositivos, como el móvil o la tableta.

El departamento de Benestar ya identificó a las familias del municipio en situación de vulnerabilidad, que no tienen los recursos tecnológicos necesarios para continuar con el curso escolar en sus hogares. Se espera que en los próximos días ya se les pueda hacer llegar los ordenadores y los puntos de wifi.

Este servicio se viene a sumar al que ya realiza el Concello de impresión de las tareas escolares, que se puso en marcha el 16 de marzo, de forma que las familias pueden ir a recoger los apuntes a la Casa Dopeso. «Con estas iniciativas tratamos de evitar, nos membros máis pequenos destas unidades familiares, non só o efecto da fenda tecnolóxica e garantir a igualdade de oportunidades educativas, senón tamén, na medida do posible, evitar que unha vintena de nenos e nenas do noso municipio manteñan o ritmo do curso escolar», remarca González Formoso.

Fuente La Voz de Galicia

Consegue en tempo real avisos de novos artigos no teu dispositivo, subscribete agora.

También podría gustarte
Comentarios