El BNG de As Pontes denuncia inmovilismo del gobierno local con respecto al proyecto del lago

[La Voz de Galicia] El BNG de As Pontes denuncia que el gobierno municipal liderado por el socialista Valentín González Formoso «non aportou ningunha idea concreta, nin fixo xestión algunha para poñer en valor o lago-escombreira nos máis de dous anos que leva no goberno». Además, los nacionalistas proponen una serie de pasos para que la recuperación de la zona sea un éxito para el Concello.


«A única aportación foi facer unha excursión a Alemania con algúns presidentes de asociacións para ver un lago semellante xa rematado», indican desde el grupo municipal del BNG, y acusan al gobierno de «boicotear todas as propostas que en pleno lle fixemos como oposición para chegar a acordos razonabeis». En este sentido, los nacionalistas proponen una serie de medidas para garantizar la gestión eficaz de esta infraestructura en un futuro.
El primero de estos puntos se refiere a la propiedad de los terrenos que, según esta formación, «deberá ser de un organismo de titularidade pública, do que ten que formar parte, en principio, a Xunta, Endesa e o Concello de As Pontes». El segundo, solicita un seguimiento exhaustivo «do anteproyecto que está executando Endesa, para ver si se adecúa ao especificado e definido pola Consellería de Medio Ambiente». Sobre estas obras, los nacionalistas consideran que la «instalación de liñas aéreas eléctricas pode condicionar os fins que no futuro se pretendan acometer».
La siguiente medida se refiere «á realización dun proxecto definitivo, que se ten que expoñer publicamente e ao que poden facer alegacións e suxerencias todos os partidos, asociacións e veciños de As Pontes, e, dende logo, a famosa comisión de expertos da que se falou en varios plenos». En este aspecto, el alcalde aseguró que en las próximas semanas presentará al equipo que debe asesorar al Concello sobre los futuros usos de esa zona, desde los urbanísticos hasta los deportivos y de ocio. «Pienso que, antes de tomar ninguna decisión, esto hay que analizarlo a fondo y con calma », apuntó Valentín González Formoso. Según las aportaciones del Bloque, la redacción de este proyecto tendrá que sacarse a concurso, donde se busque «o carácter deportivo, medio-ambientais, turísticos, museísticos e zooloxicos».
Por último, el BNG de la villa minera solicita que el gobierno local haga una campaña de divulgación del estado actual del lago y de la escombrera. «Sería importante invitar, para dar a coñecer o estado actual do lago e escombreira, aos diferentes responsables das institucións públicas e medios de comunicación, para involucralos no futuro deste espacio», indican los nacionlistas, quienes añaden: «Tamén debe negociarse con Endesa para conseguir a posibilidade de que todos os veciños, asociacións e colexios podan facer visitas guiadas á zona».

También podría gustarte
Comentarios