Un alumno minusválido urge que se adapte la EOI de As Pontes

[La Voz de Galicia] Un alumno de la Escola Oficial de Idiomas de As Pontes minusválido lleva meses reclamando que se adapte el centro de idiomas abierto el curso pasado en la villa minera y que se encuentra ubicado en el instituto Castro da Uz. Según explica Juan Carlos Romero, la clases se imparten en el primer piso y el instituto carece tanto de ascensor como de baños adaptados, lo que le impide asistir a las clases de inglés en las que está matriculado. «Cando me matriculei en xullo xa advertín da miña misvalía por escrito tanto ás persoas do IES como da EOI, e solicitei poder acceder ás aulas sen ningún tipo de barreira arquitectónica e ter baños adaptados en caso de necesitados», explica.


Tras el periodo vacacional, Juan Carlos recibió la contestación días antes del inicio del curso en la que le informaban de que la delegación provincial de Educación resolvió denegar su petición de adaptar el centro, por falta de fondos, y, como solución, le ofrecieron matricularse en la sede en Ferrol de la Escola Oficial de Idiomas. «Solución que aceptaría de bo grado se meu domicilio estivese ubicado alí», lamenta Juan.
Clases en el bajo
Ante la negativa de adaptar el centro, el afectado ha propuesto como medida temporal poder impartir las clases en la planta baja, en el salón de actos del instituto, algo que tampoco le han concedido, explica Juan, ya que «o teñen que usar para facer exames e o usan os membros da Anpa».
Sin embargo, ningún alumno y padre está incapacitado para poder subir las escaleras, destaca. «A Consellería di que non ten cartos e a profesora da Escola de Idiomas e o centro non están pola labor de habilitar unha aula no piso baixo. O único que fan é pasar a pelota duns a outros, e ninguén ofrece unha solución inmediata», critica el alumno.
Desde entonces, para no perder la matrícula, Juan acude cada día que debería asistir a clase hasta la puerta del centro para mostrar su interés por estudiar el idioma.
«Lamento ter que calificar esta situación como discriminatoria, pero é que así me sinto, e non o fago só pola miña persona, senón polos que se poidan ver afectados. Pois, que sucedería se un alumno deste centro rompe unha perna durante o curso escolar? Saben que non poden subir máis que en ascensor ao primeiro piso as personas que vexan reducida a súa mobilidade, porque en caso de facelo doutro xeito se este alumno cae estarían incurrindo nunha ilegalidade?, e sei que esa non é a intención do centro», reclama Juan Carlos Romero.
Continuar esperando
Por el momento, según detalla el afectado, desde el centro le explican que van a presentar su caso en un claustro que se va a celebrar el próximo día 16. «Ante esta situación síntome discriminado e indefenso porque ninguén me ofrece ningunha solución e xa hai case tres semanas que empezou o curso».

También podría gustarte
Comentarios