As Pontes pone en marcha un radar móvil para disuadir los casos de velocidad temeraria

[La Voz de Galicia] La Concellería de Seguridade e Tráfico de As Pontes acaba de poner en marcha un radar móvil, ya adquirido en enero del 2006, para «erradicar os casos de condución temeraria no municipio». El equipo de gobierno del socialista Valentín Formoso explica que, desde que se adquirió el aparato, «estaba gardado sen, ao longo de dous anos, darlle o uso para o que foi adquirido pola falta de plantel policial».


El radar lleva ya una semana funcionando en las calles del concello para sancionar a los conductores que no respeten los límites de velocidad en el casco urbano, cifrado en 50 kilómetros por hora. Se presta especial atención a los puntos más conflictivos, entre ellos, la calle Celso Emilio Ferreiro «onde son frecuentes os pilotos que sobrepasan substancialmente a velocidade máxima establecida».
En este sentido, el concejal de Tráfico, Javier Carballo, declaró: «Non se trata dunha iniciativa recadatoria, senón que, o que se pretende con este radar é disuadir aos condutores que, de xeito moi habitual e xa rutinario, non respectan os límites de velocidade».
Asimismo, el edil señaló que dos agentes municipales se encargarán del «correcto funcionamento» del aparato «que consiste na toma dunha fotografía do vehículo infractor, unha vez que este pase por diante do radar móbil a unha velocidade non permitida».
Pasos elevados
El concejal de Tráfico anunció que, además de esta medida, se colocarán unos treinta pasos elevados nuevos «en distintas rúas do pobo co fin tamén de disuadir aos condutores á hora de pisar a fondo o acelerador dos seus vehículos». Algunas de estas infraestructuras ha han sido colocadas. Es el caso del paso colocado en las inmediaciones de la piscina municipal.
Dentro de este paquete de medidas, se van a reemplazar las bandas rugosas implantadas en Canle IV y en la calle Chamoselo.
Javier Carballo mostró su completa confianza en la efectividad de las medidas: «Non tardará en dar os seus froitos incrementando a seguridade non só para os peóns senón tamén para os condutores».

También podría gustarte
Comentarios