La plataforma Patrimonio das Pontes organiza el sábado las Xornadas Mouras

[El Progreso] La plataformana Defensa do Patrimonio das Pontes organiza este sábado las terceras Xornadas Mouras en el Lar, una cita que pretende ser «unha fiestra aberta á actualidade do noso patrimonio cultural» y «unha oportunidade para descubrir o noso territorio: as estruturas, os espazos, os documentos, as tradicións… e para coñecer proxectos senlleiros de recuperación e posta en valor».


Las jornadas, abiertas a todo el público, arrancarán a las 10.00 horas con una presentación. Tras la inauguración, a las 10.10, Marcial Tenreiro Bermúdez hablará sobre ‘Mortos e non mortos. Arqueoloxía e crenzas’ y a las 10.50 horas David Outeiro tomará el relevo con una conferencia titulada ‘O Sámanos e o alén na Galiza celta’.
A las 11.30 horas habrá una pausa para el café y veinte minutos más tarde Antón Malde retomará las charlas con una disertación sobre ‘Novos datos sobre a Moura da Pena Furada’, en el concello coruñés de Coirós.
Para finalizar la cita de este año, conferenciantes y asistentes participarán en una mesa redonda sobre la protección del patrimonio inmaterial y las alternativas para una solución.
Las terceras Xornadas Mouras, organizadas por la Plataforma en Defensa do Patrimonio das Pontes, cuenta con la colaboración de la asociación de estudios históricos de la localidad Hume y el Concello de As Pontes, además del grupo Endesa y la asociación pontesa Amigus.
El objetivo de esta cita cultural, explican sus organizadores, es «ser unha xornada para coñecernos e compartir ideas, proxectos e iniciativas que poden axudar a pór en valor o legado dos nosos devanceiros».

También podría gustarte
Comentarios