Servizos Sociais de As Pontes pondrá en marcha un taller de empleo para los inmigrantes

[La Voz de Galicia] El departamento municipal de Servizos Sociais de As Pontes está organizando un taller que se desarrollará desde finales de febrero y que estará dirigido al colectivo de inmigrantes residentes en el municipio. Esta iniciativa «pretende servir de axuda para que conten con máis facilidades á hora de acceder ao mercado laboral».


Así lo comunicó ayer el concejal de Servizos Sociais, José Alén, que aseguró: «É preciso apoiar e respaldar a estes novos veciños que chegan ata As Pontes co fin de atopar un traballo que lles permita vivir e, en moitos casos, servir de aporte económico para as súas familias nos seus respectivos países de orixe». El edil destacó la necesidad de ofrecer una ayuda básica para «facilitar o atopar un emprego a unha persoa que deixa atrás o seu país natal na busca de mellores condicións laborais e de vida».
En el taller se impartirán temas vinculados con el mercado laboral, así como nociones básicas sobre las diferencias entre un permiso de residencia y otro de trabajo, cómo conseguir la documentación necesaria para trabajar en España o los diferentes tipos de empleo que se pueden desempeñar en el país. Los asistentes también recibirán formación sobre el manejo de Internet. El plazo para anotarse termina el 15 de febrero.

También podría gustarte
Comentarios