Amigus
As Pontes

El Ayuntamiento pontés presenta un protocolo que fija el modo de actuar en casos de violencia de género

[La Voz de Galicia] El Concello de As Pontes, a través del departamento de Servizos Sociais y el Centro de Información á Muller, presenta mañana el Protocolo Municipal de Actuación en Casos de Violencia de Xénero e/ou Agresións Sexuais. El acto, al que asistirá el subdelegado del Gobierno en Galicia, José Manuel Pose; y la jefa de la Unidade de Coordinación contra a Violencia sobre a Muller, dependiente de la Delegación del Gobierno en Galicia, Laura Rodríguez Manso, tendrá lugar en el salón de actos de la Casa Dopeso, donde comenzará a las siete de la tarde.


Según explican fuentes municipales, el texto, que fue elaborado con la colaboración de la consultora OBZ, «pretende converterse nunha ferramenta para fixar unhas pautas de actuación coordinadas dos diferentes profesionais implicados na atención e loita contra a violencia de xénero, aportando a axuda psicolóxica, legal e social ás vítimas desta problemática».
Un paso para atajar la lacra
En palabras del edil del área, José Alén, «este protocolo nace da necesidade de crear un instrumento que permita atallar esta situación tan grave, dando lugar a unha ferramenta que servirá para coordinar aos elementos sociais vencellados a esta lacra». Uno de los factores importantes en el que incide el documento es en la prevención y detección del fenómeno, «para así intervir na loita contra o maltrato permitindo, asemade, sensibilizar e concienciar á cidadanía sobre a violencia de xénero na sociedade». Por último, otro de los aspectos en los que se centra el protocolo local es en «ofrecer unha atención axeitada ás vítimas».
En este sentido, el concelleiro de Servizos Sociais destaca que el paquete de medidas que recoge el documento se diseñaron «a partir dun importante e extenso traballo no que, ademáis dos membros deste departamento e da consultora OBZ, tamén se contou coa participación das concellerías de Seguridade Cidadá e Promoción Industrial, do centro de saúde de As Pontes, de responsables da Garda Civil e da Policía Local, de centros escolares ou asociacións, entre outros axentes». El documento es pionero a nivel municipal en toda la comarca.

También podría gustarte
Comentarios